FANDOM

Middelalderen var en tid med intriger, legende og spænding. Det er en perfekt kulisse for en helt ny Sims. Middelalderlige Sims tilbyder en ny måde at opleve The Sims vi håber, at fans vil nyde. Medieval Sims er en spin-off serien The Sims, især Sims 3. Blev bekræftet den 3. august 2010 og før denne havde været rygter. Dens vigtigste tema vil være middelalderen. Lanceringen vil være 25 marts i år.

The Sims ™ Medieval, et nyt spil, der sætter populære figurer fra The Sims ™ i middelalderen og bringer en aldrig før set i historien om The Sims ™. For første gang kan spillerne skabe helte, Adventures in missioner , bygge og styre et rige, og spille med hver Sim Hero ™ på jorden. Kreativitet er uendelig, med nye historier fuld af drama, romantik, konflikt, og komedie. The Sims ™ Middelaldercentret giver spillerne mulighed for at opbygge en middelalderlig rige, kontrol tegn fra alle samfundslag, fra konger og dronninger, riddere og troldmænd, smede og skjalde. Det tilbyder uendelige muligheder for fortælling i form af missioner, fra at udvikle et legendarisk sværd, holde en kongelig bryllup, for at beskytte riget fra en ond troldmand, for at finde ungdommens kilde. Hver mission vil være helt anderledes, afhængigt af Hero ™ simmer du styrer. Spillere kan tilpasse hver ny helt, der kommer til riget, herunder udvælgelse af dens funktioner og dens værste fejl. Spillere vil være tæt på sine karakterer, ikke blot at sende i episke quests, men også sikre, at de opfylder deres daglige ansvar, såsom helbrede de syge, Handl med eksotiske varer, eller smede våben - hvad sker der med Sims afhænger afspilleren . Retur tidspunkt for romantik og ridderlighed med The Sims ™ Medieval.

Sims Klasser

I The Sims Medieval der er to forskellige typer af Sims: Sims Sims Village og Heroes. Det meste af spillet tager at være en helt Sim.

Sims Village: Bøddel Slyngel Harlekin

Sims Heroes: Medicinsk Bard / Bardin Merchants Gejstlig Monarch Præst Gentleman Smedes Spion Guiden / Sorceress

Tsm.jpg

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki