FANDOM

Vr

Vr1

The Sims 3 Verdenseventyr- Tag med dine simmere ud på deres livs eventyr med The Sims 3 Verdenseventyr. Styr dine simmere mod rigdom - eller undergang. Rejs med til eksotiske steder for at søge efter skjulte skatte. Optræn nye færdigheder, oplev nye personlighedstræk og høst belønningerne, hvis dine simmere får succes. Udforsk gamle grave i Egyptens pyramider, lær kampsport i det fjerne østen og oplev den mangfoldige kultur og de historiske landemærker i Frankrig. Eventyret venter på dig og dine simmere - hvad vil I finde?

SPILFAKTA Acceptér udfordringer, find skatte, opdag hvad der gemmer sig i de skjulte huler og meget mere. Udforsk berømte landemærker i Kina, Egypten og Frankrig. Optræn nye færdigheder som fx fotograf og udnyt de nye muligheder, de giver. Mød nye simmere fra eksotiske steder og bliv en del af deres kultur. Sæt dit eget præg på dine simmeres hjem med nye designtyper og fund fra deres eventyr. Få SimPoint til en værdi af 10 dollars, som du kan bruge i The Sims 3 Store sammen med yderligere online-muligheder, der offentliggøres senere.

The Sims 3 Edit

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki