FANDOM

The Sims 3 Overnaturlig Spil som overnaturlige simmere: Skab hekse, troldmænd, varulve, fascinerende vampyrer og feer, som hver har deres egne magiske evner, egenskaber og interaktioner. Udforsk byen Moonlight Falls: Opdag hvilke mysterier og færdigheder, der viser sig i fuldmånens skær. Vil dine simmere flippe ud eller blive stærkere? Øv dig i dit magiske håndværk, og del ud af fortryllelsen: Lær at kaste besværgelser, og find sjældne ingredienser til at brygge eliksirer med, så du kan fortrylle eller forhekse dine simmeres liv. Send dine magiske eliksirer til alle de venner, som spiller The Sims 3. Dine simmere kan forbedre deres synske evner og opbygge en karriere som mystisk sandsigerske. · Opdag overnaturlige genstande: Ræs rundt i arenaen på dit kosteskaft, besøg sigøjnerkaravanen eller pynt dig foran dit magiske spejl. Du kan endda vække den klassiske figur Benhilde - den spøjse skelet-stuepige. Med tonsvis af nye, fortryllede genstande til, hvad bliver så det næste, der sker? Udsmyk dit hjem i gotisk stil: Tilføj en hemmelig hule med bogreol-skydedøren, og fyld dit hjem med uhyggelige, nye møbler. Zombifisering: Bland en særlig eliksir for at lave dine helt egne fodslæbende, hjernesultne monstre med. Tag en bid af andre simmere for at sprede kærlighed og lave ravage. Vær ikke bange, du kan altid brygge en eliksir sammen for at ændre dine simmere tilbage igen. EKSKLUSIVE LIMITED EDITION-INDHOLDSPAKKE: Forudbestil The Sims 3 Overnaturligt Limited Edition, og få eksklusivt indhold fra Plants vs Zombies, inklusive nye kostumer og en fungerende ærteskyder (Peashooter)! Ærteskyder (Peashooter) – Denne trofaste allierede er klar til at forsvare dit hus fra zombificerede simmere og andre lurvede typer, som indbrudstyve og inkassomænd! Den skyder helt bogstaveligt med ærter mod uønskede gæster! Flænset zombie-tøj – Klæd din mandlige eller kvindelige simmer på i det klassiske zombie-kostume fra PvZ. Aviszombie-tøj – Der er ikke noget så skræmmende som grimme boksershorts og sokkeholdere. Klæd din mandlige eller kvindelige simmer ud som en aviszombie fra PvZ. Trafikkegle- og spandhatte – De irriterende zombier bruger ganske vist disse genstande til beskyttelse, men de er også meget moderigtige. Giv din mandlige eller kvindelige simmer denne hylende morsomme hovedbeklædning på. EKSKLUSIVE BELØNNINGER VED REGISTRERING: Registrér din The Sims 3 Overnaturligt-udvidelsespakke online for at få disse genstande, og giv dit spil et strejf af Plants vs Zombie! PvZ-plakater – Dine simmere kan nu erklære deres kærlighed til det populære spil med denne seje plakat. PvZ-T-shirt – Lad andre se, hvor tossede dine mandlige eller kvindelig i virkeligheden er.

The Sims 3Edit

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki