FANDOM

Spil: The Sims 3
Lev Livet

Lev1.jpg

Lev.jpg

The Sims 3 Lev Livet- Nyd et helt spektrum af spændende livsoplevelser med dine simmere! Start i barndommens fantasidrevne verden, og oplev teenageårenes dramaer. Gør dig klar til voksenlivets indviklede realiteter, og høst alle fordelene ved at vokse op og gennemgå alderstrinene. Et væld af nye muligheder og aktiviteter gør dine simmeres liv endnu mere meningsfyldte end før, uanset deres alder. Med nye festligheder, dramatiske begivenheder og helt nye måder, dine simmere kan udtrykke deres kreativitet på, lader The Sims 3 Generations dine simmere leve deres liv fuldt ud!

Simmere i alle aldre kan more sig med nye aktiviteter! Børn kan være sammen med venner i træhytter. Teenagere kan lave sjove spøge. Voksne kan gennemgå midtvejskriser. Og meget andet! Uanset, om du holder en hamrende vild teenagefest, mens forældrene er væk, eller du holder dimissionsfest eller bryllupsfest, gør de nye festligheder alle alderstrin meget sjovere! Hylende grinagtige øjeblikke og masser af drama opstår, uanset om det er skæg og ballade på en polterabend, eller du får ballade for dårlige karakterer eller hører rygter i byen om simmere, der er deres partnere utro! Simmere vil nyde helt nye måder at være kreative på, deriblandt at rode med kemisæt, lave deres egne hjemmevideoer, som de kan se på deres egne fjernsyn, og forestille sig, at de er astronauter, dinosaurer, prinsesser og meget andet!

Alle de nye aktiviteter, festligheder og dramaer er nemmere end nogensinde før at huske og mindes med et nyt Mindesystem, der holder styr på større livsbegivenheder og lader dig dele dem på Facebook eller Min side!

The Sims 3 Edit

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki