FANDOM

Animatrones Edit

Den animotrons (også kaldet stemninger, moodlets eller humør), er grunden til, at man går op eller ned humør. De er forårsaget af forskellige årsager, blandt hvilke er: Hvad sim og hvad tid gøre det. Den personlighed sim. Hvis objekterne i dit hjem fungerer godt og er dyre. Hvis du kan lide det sted, hvor han er. Den animotrons kan endda ændre stemningen i en sim i en dramatisk måde. Stemningen i The Sims 3 er udelukkende baseret på animotrones at modifcan behov og dermed moral. Den animotrones kan være gode eller dårlige, eller kan øge eller mindske profit. Hver animotrón varer en begrænset periode, som kan spænde fra en time til en uge. Nogle ting, som giver dig animotrones er: Gå til en god koncert (+) Spisning et lækkert måltid (+) At være i en velindrettet (+) Hungry (-) Under at gå på toilettet (-) Gå til Spa (+) Badning med koldt vand (-) Drikkevand koffein (+) På den anden side, animotrones der, der ikke påvirker humør, og kun tjener til at advare spilleren, at en animotrón (normalt dårlige) vil blive vist, når du løber tør for tid tilbage til denne animotrón. For eksempel: Har at tisse (ikke ændre stemningen, men hvis du går på toilettet senere, en animotrón værre). Hungry (Hvis du ikke spiser, får du animotrón "Hungry"). Der er også animotrones at kun ske, når du laver noget, og når du er færdig med det, de forsvinder. For eksempel: Commodus (mens du sidder i en stol). Han lyttede til musik teater (mens du er tæt på teatret, og som giver en koncert) Lærenem (når læring en færdighed hurtigere end normalt) En smuk park (hvor i det centrale torv).

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki