FANDOM

Jeg kommer sjældent et besøg hos købmanden uden lige at skulle bladre igennem et par af sladderbladene ved kassen. Jeg vil ikke sige, at jeg er besat af de kendte, men deres liv er fascinerende - eller det er den måde, vi betragter dem på i hvert fald.

Det er det samme, der var med til at gøre de kendte til så spændende en del for os, da vi designede The Sims 3 Aftenunderholdning. Vores community er fyldt med talentfulde, kreative og vanvittige historiefortællere, og kendisser er det bedst mulige udgangspunkt for deres spillege. Deres blitzfyldte fortællinger og de fantastiske spiloplevelser, der kan bygges op omkring dem, gør dem til en af det stærkeste tilføjelser til dato til The Sims 3.

At være kendt handler om status, og du må begynde fra bunden. I takt med at dine simmere besøger de forskellige klubber og byer rundt omkring i byen, vil de møde et par kendisser her og der. Kun bunden af kedis-hierakiet vil møde op på disse klubber - A-liste-kendte har det med at holde sig til VIP-rummene de allerfineste steder.

Det første trin på vejen er at imponere de kendte. Du kan vælge mellem en række forskellige emner at prale af, inklusive din simmers økonomi eller karriere. Din simmer kan også vælge at lyve ved fx at påstå, at de er en fantastisk guitarist, selv om de ikke engang ejer en guitar. Hvis det går godt, vil de kendte blive imponerede og dine simmere kan herefter begynde at hænge ud med stjernerne.

At imponere dine kendis-kolleger er kun én af mange måder at forbedre din simmers kendis-status. Eksperimenter er en del af underholdningen, og du kan prøve forskellige taktikker for at se, hvilke som virker bedst. Du kan fx prøve den her: Din kendis-kandidat kan vælge at købe en omgang til alle i baren for at bevise, at han/hun er i besiddelse af en bugnende

At blive kendt er ikke nær så sjovt som at være kendt. Kendisser får rabatter i butikker over hele byen. Der er kun få ting lige så tilfredsstillende som at få at vide, at alt er gratis - drinken er på husets regning!

Paparazzierne til skyde billeder af din kendis-simmer. Selv almindelige simmere vil finde deres mobiltelefoner frem for at tage et hurtigt billede af din simmer, når han/hun bevæger sig rundt i byen.

Udsmidere vil genkende din simmer og hurtigt rulle den røde løber ud for ham/hende. Det betyder, at din simmer vil kunne komme ind i de bedste klubber med de mest eksklusive aktiviteter, det mest fantastiske klientel og den bedste mad og drikke. Der er alt fra snuskede smugkroer til topklasse-barer og danseklubber, som bare venter på, at dine stjerne-simmere ankommer. Nogle af dem er endda udstyret med særlige VIP-områder...

Bakkerne ved Bridgeport, der ligger på den anden side af byens berømte bro og som er fyldt med overdådige palærer og masser af kendisser med de mest utrolige baggrundshistorier. Din simmer kan flytte ind i et af disse huse og beskytte det med en elektronisk låge, eller de kan rykke ind i en af de dyre og eksklusive penthouse-lejligheder i byens centrum.

Når først din berømte simmer har valgt et hjem, der lever om til deres kendis-status, er det tid til at fylde det med nogle af de mange labre indretningsgenstande, der også er en del af The Sims 3 Aftenunderholdning. De inkluderer et gigantisk, vægmonteret akvarium, en boblebar, et stort piano og, naturligvis, den superluksuriøse jacuzzi!

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki